دسترسی روستای تلوین شهرستان میامی به اینترنت پهن باند سیار

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از ارتقا تکنولوژی سایت BTS همراه اول روستای تلوین شهرستان میامی برای دسترسی به پهن باند سیار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سید یاسر حسن پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اعلام این خبر افزود: سایت تلفن همراه روستای تلوبین از تکنولوژی2G به  فناوری 3G ارتقا یافته است تا روستاییان بتوانند به شبکه ملی اطلاعات دسترسی یابند.

وی در ادامه گفت: با سرمایه‌گذاری 10 میلیارد ریالی  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور  ایجاد دسترسی این روستا از توابع بخش کالپوش شهرستان میامی قسمتی از جاده مواصلاتی روستاهای بخش کالپوش نیز به شبکه ملی اطلاعات متصل و این امر باعث بهبود وضعیت آنتن دهی تلفن همراه در این منطقه شد.

حسن پور با اشاره به رومینگ فعال اپراتور ایرانسل در حالت voice در آن روستاها گفت: دسترسی روستای تلوین به زیر ساخت های شبکه ملی اطلاعات موجب دسترسی بالای 640 خانوار به نعمت اینترنت پهن باند سیار در آن بخش شده است و روستاییان با ارتقا این سایت می توانند از خدمات با کیفیت اینترنت دیتا مانند انتقال سریع دیتا و چند برابر شدن سرعت اینترنت بهره مند شوند.