خزانه‌داری یکپارچه در شهرداری تهران تشکیل می شود

 عبدالحمید امامی معاون مالیمدیران عامل شرکت سرمایه‌گذاری شهر و شرکت خدمات مالی شهر، سرپرست اداره کل خزانه‌داری شهرداری تهران و مدیر روابط عمومی این معاونت را منصوب کرد و اقتصاد شهری شهرداری تهران طی احکامی . جواد اسلامی به سمت سرپرست اداره کل خزانه‌داری، هادی علیرضایی به سمت مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شهر و صدیقه هاشمی را به عنوان مدیرعامل شرکت خدمات مالی شهر منصوب شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، معاون شهردار تهران در حکم سرپرست جدید اداره کل خزانه‌داری، بر ساماندهی و ایجاد خزانه‌داری یکپارچه در شهرداری تهران، سازماندهی و هماهنگ‌سازی یکپارچه به منظور واریز کلیه درآمدها به خزانه شهرداری تهران و طراحی راهکارهای مدیریت شفاف نقدینگی و مدیریت هزینه در شهرداری تهران تاکید کرده است.

امامی همچنین در حکم انتصاب هادی علیرضایی، مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری شهر خواستار جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاری در عمران و آبادانی شهر و استفاده از مشارکت جمعی در راستای رونق اقتصاد شهری شده است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در حکم مدیرعامل جدید شرکت خدمات مالی شهر نیز بر مدیریت بهینه دارایی‌ها، شفافیت و گردش صحیح اطلاعات، بکارگیری صحیح روش حسابداری تعهدی و اصلاح ساختار مالی اشاره کرده است.

در حکم دیگری از سوی امامی، محمودرضا کبیری یگانه را به سمت سرپرست روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران منصوب شد. کبیری اواخر سال ۹۳ نیز به عنوان مدیر روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران منصوب شده بود که پس از تغییر چند مدیر در حوزه روابط عمومی این معاونت، دوباره به این مسئولیت بازگشت. طراحی مدل مفهومی برقراری ارتباط با شهروندان تهران در حوزه اخذ عوارض پایدار شهری از جمله اقدامات وی به شمار می‌آید