تقدیر از همکاران پست استان به مناسبت روز جهانی پست

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان از کارکنان شرکت پست استان لرستان به مناسبت روز جهانی پست تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان، شهاب حیدری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه چند تن از همکاران اداره کل این استان از زحمات و تلاش های کارکنان محترم شرکت پست استان لرستان به جهت خدمت صادقانه طی مراسمی تقدیر کرد.

حیدری با بیان اینکه امروزه شرکتپست در حال ارائهخدمات فیزیکی، الکترونیکی و مالی است، گفت: از آنجایی که نه تنها شیوع ویروس کرونا باعث هیچ‌گونه اختلالی در خدمت رسانی این شرکت نشده است، بلکه در سال جاری میزان خدماتارائه شده توسط این شرکت در لرستان به مراتب بیشتر از سالیان گذشته بوده و با توجه به افزایش خریدها و سفارش‌های اینترنتی در این ایام نیز دارای رشد قابل ملاحظه‌ای بوده است.

وی با اشاره به اینکه همچنین در حال حاضر شرکت ملی پست لرستان تعداد 60 نفر نامه‌رسان دارد که این افراد بیش از 70 درصد جابجایی‌های این مجموعه را انجام می‌دهند و این مهم نقش بسزایی در خدمت رسانی با کیفیت در این شرایط سخت بیماری کرونا و مضافا ترافیک های طاقت فرسای شهری را دارد .

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات در این راستا به رسم گرامیداشت از نیروهای خدوم و پرتلاش شرکت پست ؛از 3 نفر برتر موزعین تقدیر بعمل آورد .