شهرداری اراک در حوزه نیروی انسانی و قراردادها، وضعیت بغرنجی دارد

سرپرست شهرداری اراک گفت: در حوزه نیروی انسانی و قراردادها، وضعیت پیچیده و بغرنجی در شهرداری اراک حاکم است که نیاز به بازنگری کلی و کارشناسی دارد.

به نقل از مهر، علیرضا بیاتیان شامگاه دوشنبه در صحن علنی شورای شهر اراک ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده طی یک هفته گذشته، اظهار کرد: طرح تهیه شده ویژه پروژه منطقه گردشگری گردو با وضعیت موجود منطقه مطابقت ندارد و برای اجرا آن باید مسیر رودخانه جابجا شود که این امر غیرممکن است.

وی افزود: با اداره کل راه و شهرسازی مکاتبه شده تا اراضی با کاربری عمومی و فضای سبز رایگان به شهرداری داده شود و اراضی با کاربری گردشگری نیز طبق فرآیند قانونی به شهرداری و سرمایه‌گذاران ارائه شود.

سرپرست شهرداری اراک خاطرنشان کرد: در میدان امام خمینی (ره) عملیات جابجایی درختان انجام شده است و با برگزاری جلسات متعدد با قرارگاه خاتم الانبیا مقرر شد پروژه بلوار شهید آنجفی پس از تأیید طرح نهایی شورای ترافیک اجرایی شود.

بیاتیان با اشاره به لزوم ایجاد چهار مرکز عرضه میوه و تره بار در اراک، اظهار کرد: یکی از میادین میوه و تره بار را شهرداری در انتهای خیابان جهانگیری احداث خواهد کرد و سه میدان دیگر نیز در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرد تا در چهار نقطه شهر نیاز شهروندان برطرف شود ضمن اینکه در این اماکن مرکز عرضه مواد پروتئینی نیز پیش بینی شده است.