تسهیلات بانکی به تاکسیرانان تبریز اعطا می شود

 فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز گفت: تسهیلات بانکی به مالکان تاکسی، وانت بارهای درون شهری و رانندگان استیجاری شهرداری تبریز اعطا می شود.

به گزارش ایمنا، رحیم ملاحسینی کلیات طرح اعطای تسهیلات بانکی به مالکان تاکسی و وانت بارهای درون شهری و همچنین رانندگان استیجاری شهرداری را تشریح کرد و گفت: سرآغاز توسعه کسب و کار توانمندسازی است؛ چیزی که با حمایت مالی و معنوی میسر خواهد بود، اما در این بین نوسان قیمت خودرو قدرت تعویض خودروها را کاهش داده است.

ملاحسینی ادامه داد: هر مشکلی راه حل خود را دارد و بهترین راهکار برای رسیدن به نتیجه مطلوب در این زمینه حمایت مالی از مالکان این خودروها در قالب ارائه تسهیلات بانکی است.

فرمانده سازمان بسیج شهرداری اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با صندوق ذخیره بسیجیان سپاه عاشورا، واجدین شرایط می‌توانند نسبت به اخذ وام ۴۰ میلیون تومانی اقدام کرده و خودرو خود را نوسازی کنند. تسهیلات مذکور با عنوان طرح توانا در صندوق ذخیره بسیجیان اجرایی شده و هدف از آن اشتغال مولد و پایدار است.

همچنین اکبری معاون نیروی انسانی سازمان بسیج شهرداری تبریز نیز در تشریح جزئیات این خبر افزود: مالکان و رانندگان جهت برخورداری از این تسهیلات، با مراجعه به پایگاه‌های اعلامی ضمن تکمیل مشخصات خود، عضویت فعال بسیج و ثبت نام در سامانه صندوق ذخیره بسیجیان نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.

او گفت: رانندگان استیجاری شهرداری به پایگاه بسیج سازمان مدیریت پسماند، مالکان و رانندگان خودروهای باری درون شهری به پایگاه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مالکان و رانندگان خودرو تاکسی به پایگاه سازمان تاکسیرانی مراجعه و پس از انجام مقدمات لازم تا سقف اعتبار استانی این طرح به صندوق مذکور معرفی خواهند شد.

تسهیلات مذکور تا سقف اعتبار ۴۰ میلیون تومان با نرخ سود هشت درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه پرداخت خواهد شد. لینک ثبت نام بسیجیان فعال در صندوق ذخیره بسیجیان sahabcard.ir است.