چهارباغ استان البرز شهرستان شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شهبازی با اعلام خبر شهرستان شدن چهارباغ، افزود: از زمان تصدی پست استانداری البرز با بررسی میدانی و تحقیقاتی از شرایط این منطقه طی ارائه طرح ها و برنامه های دقیق با پیگیری جدی برای ارتقا چهارباغ، تدابیر لازم اتخاذ شد.

استاندار البرز ادامه داد: بر این اساس پیشنهاد شد که شهرستان چهارباغ شامل دو بخش مرکزی و رامجین و ۴ طرح دهستان چهاردانگه، عرب آباد خسروی، رامجین و اغلان تپه، تشکیل شود. جای خرسندی دارد که این بار نیز مقامات ملی و بویژه معاون اول محترم رییس جمهور و وزیر محترم کشور به مطالبات توسعه ای البرز و پیگیری های نماینده دولت در استان، پاسخ مثبت داده اند و ارتقا چهار باغ و اضافه شدن یک شهرستان دیگر به البرز محقق شد.

وی با قدردانی از عنایات مقامات ملی در این راستا، افزود: آخرین مرحله این اقدام نیز در حضور معاون محترم وزیر راه و شهرسازی در استان و دیدار و گفتگوی صورت گرفته، انجام شد و اکنون مصوبه ارتقا چهارباغ به شهرستان از هیات محترم وزرا اخذ شد. به طور قطع با ابلاغ این مصوبه مهم، شهرستان چهارباغ همانند ۶ شهرستان دیگر البرز چارت اداری مستقل و اعتبارات ویژه جهت ارتقا زیرساخت ها را خواهد داشت.