آماده باش ماشین آلات برف روبی برای پاکسازی معابر ارومیه

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ سجاد پور نقی با بیان اینکه ماشین آلات برف روبی در آماده باش کامل است، بیان کرد: 13 دستگاه نمک پاش، 10 دستگاه تیغه دار، 9 دستگاه، گریدر، 5 دستگاه مینی لودر، 8 دستگاه بیل بکهو، 4 دستگاه لودر، 15 دستگاه ده تن، 14 دستگاه تانکر و 1 دستگاه واتر جت ؛ معابر شهر ارومیه را در ایام زمستان و فصل بارش از برف پاکسازی می کند.

پورنقی افزود: همچنین 247 نیروی اداره ماشین آلات شهرداری برای انجام عملیات زمستانی در سطح شهر ارومیه در آماده باش کامل هستند. همچنین جهت تسریع در بازگشایی معابر و پیشگیری از لغزندگی و یخ زدگی معابر با هدف تسریع در تردد شهروندان ماسه و نمک برای ایام زمستان توسط ماشین آلات شهرداری حمل و ذخیره شده است .

وی با بیان اینکه تمام ماشین آلات برای عملیات زمستانی رفع نقص شده است، خاطر نشان کرد: تعمیرگاه های اداره ماشین الات شهرداری نیز با آماده باش کامل در صورت مشکل دستگاه های سنگین ونیمه سنگین را عیب ‌یابی و تعمیر خواهند کرد.

رئیس اداره ماشین آلات شهرداری ارومیه از شهروندان درخواست کرد که در زمان بارش برف حتی الامکان از تردد با خودروهای شخصی اجتناب کرده و با وسایل نقلیه عمومی در سطح شهر تردد کنند و در صورت استفاده از خودروهای شخصی آنها را به زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی مجهز کنند.