گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حوزه ICT کرمانشاه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه در آستانه هفته دفاع مقدس با بیان اینکه ایثارگری در زمره ارزش‌های ماندگار دفاع مقدس است، تاکید کرد: برای رسیدن به یک هدف عالی باید ایثار و از جان گذشتگی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه در مراسم گرامیداشت دفاع مقدس بیان کرد: باید تاریخ را مرور کنیم و در اخلاق خود، رفتار و حالات شهدا را در نظر بگیریم و مانند آنها آنگونه قدم برداریم که گویی با آنها زندگی کرده‌ایم.

بهنیا با بیان اینکه ایثارگری در زمره ارزش‌های ماندگار دفاع مقدس است، تاکید کرد: برای رسیدن به یک هدف عالی باید ایثار و از جان گذشتگی کرد و این موضوع در دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان ما به وضوح به منصه ظهور رسانده شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه با اشاره به دستاوردهای ارتباطی و مخابراتی، گفت: تداوم خدمت رسانی در حوزه ICT ادامه دارد و در بحث فیبر نوری از محل اعتبارات USO برای مناطق کمتر توسعه یافته حدود 300 کیلومتر فیبرنوری ایجاد شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: امروزه در استان 99 درصد روستاها دارای ارتباط مخابراتی و پوشش تلفن همراه و همچنین 91 درصد دارای اینترنت هستند و سایت‌های مخابراتی در 149 روستای استان احداث و ارتقاء داده شده است.