اتصال 3864 مدرسه روستایی و شهری استان به شبکه ملی اطلاعات

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور علی زینی وند - استاندار و محمود امانی - دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش کشور همراه بود، مورد تقدیر شورای عالی آموزش و پرورش کشور قرار گرفت و لوح تقدیر دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان مسعود الهامی مدیر کل ارتباطات استان گفت، با شیوع ویروس کرونا و لزوم برگزاری کلاسهای آنلاین، به سرعت برنامه ریزی لازم به منظور تامین زیرساختهای لازم و اینترنت پرسرعت جهت ایجاد دسترسی مدارس به شبکه ملی اطلاعات انجام و با تلاش های بی وقفه و هم جانبه مجموعه وزارت و همکاری اداره کل آموزش و پروش استان مجموعا تعداد 3 هزار و 864 مدرسه شهری و روستایی استان به شبکه متصل شدند.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش نیز ضمن تاکید بر تلاش جهت رفع نیازهای موجود از اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه زیرساختهای ارتباطی و نیز رصد تک تک دانش آموزان توسط مسئولین دراستان تقدیر بعمل اورد. زینی وند استاندار کرمان و رئیس شورای اموزش پروش استان، ضمن تاکید بر اطلاع رسانی دقیق و شفاف از سرمایه گذاری های انجام شده و لزوم بهره مندی بهینه از زیرساختهای موجود، خواستار تسریع در روند خدمت رسانی مطلوب، انجام واکسناسیون فوری کادر مدارس و رانندگان سرویسها شد.