اتصال 99 درصد روستاهای سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب به شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه با اشاره به بهره‌مندی تمامی مشترکان روستایی در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب به تلفن روستایی، گفت: بیش از 99 درصد جمعیت روستایی بالای 20 خانوار به خدمات تلفن همراه و اینترنت مجهز شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه در جلسه بررسی مشکلات ارتباطی شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب با ارائه گزارشی از وضعیت ارتباطی این شهرستان‌ها بیان کرد: در 2 سال گذشته تعداد 62 روستا در این شهرستان‌ها به خدمات تلفن همراه و اینترنت پرسرعت مجهز شده‌اند و تعداد 18 روستا در برنامه‌های آینده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بهبود وضعیت ارتباطی قرار گرفته است.

وی افزود: شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب دارای 295 روستای بالای 20 خانوار است که از این تعداد همگی دارای تلفن روستایی و 293 روستا دارای پوشش تلفن همراه و 284 روستا دارای اینترنت هستند.

بهنیا  از استقرار تیم‌های  فنی  و عملیاتی  در این شهرستان‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت بروز مشکل احتمالی در خطوط ارتباطی،  همکاران منطقه نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند.

براساس این گزارش، جلسه بررسی مشکلات شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و قصرشیرین با حضور شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه، شهریار حیدری نماینده سرپلذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، نورالدین فرزادی‌پور فرماندار سرپلذهاب، حمیدرضا نوشادفر مدیرکل ارتباطات زیرساخت، حمیدرضا امیری سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.