اتصال بیش از 553 خانوار روستایی در شهرستان بویراحمد به اینترنت پرسرعت

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی دو سایت تلفن همراه در روستاهای سرچنار مارگون و کالوس خبر داد و گفت: با راه اندازی این دو سایت 14روستا به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، سید امیررضا عابدینی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اعلام این خبر گفت: با هدف تحقق عدالت ارتباطی و برخورداری ساکنان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از فناوری های نوین ارتباطی، با راه اندازی دو سایت تلفن همراه اپراتور اول در روستای سرچنار بخش مارگون و روستای کالوس شهرستان بویراحمد، مجموعا 14 روستا از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند.

وی افزود: روستاهای سرچنار، سرمست، کالوس مرکزی و سفلی، ده بزرگ فیروزآباد و چشمه خانی فیروزآباد از جمله روستاهایی هستند که با راه اندازی این ایستگاه های جدید تحت پوشش خدمات اینترنت پرسرعت قرار گرفتند.

سرپرست اداره کل ارتباطات استان تصریح کرد: با پیگیری های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، علاوه بر تامین پوشش صوت مناسب برای ساکنین این مناطق، استفاده از خدمات و سرویس اینترنت سیار برای 553 خانوار با جمعیتی بالغ بر یک هزار و 962 نفر مهیا شد.