اتصال شش روستای دیگر به شبکه اینترنت پر سرعت در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: 95 خانوار روستایی دیگر تحت پوشش اینترنت پر سرعت قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، سید امیررضا عابدینی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در جلسه شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان از اتصال شش روستا به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

وی تصریح کرد: با راه اندازی این دو ایستگاه در روستاهای تنگ همگون باشت و میرغضب، دسترسی جمعیتی بالغ بر 328 نفر به اینترنت نسل سوم و چهارم و پوشش تلفن همراه فراهم شده است.

عابدینی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه زیرساخت ها و دسترسی همگانی به شبکه ملی اطلاعات، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم دسترسی تمام روستاها به شبکه ملی اطلاعات موضوع هوشمند سازی مدارس می‌باشد که با توجه به آغاز فصل آموزش و بازگشایی مدارس تلاش می شود اجرای ادامه این طرح مهم با شتاب بیشتری پیگیری شود.

در این جلسه همچنین علاوه بر بررسی مصوبات جلسه قبل، پیرامون برگزاری هفته پدافند غیرعامل بحث و بررسی صورت گرفت و مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برنامه ها و پیشنهادات خود را ارائه دادند.