اصلاح و نصب ۸۰۰ تابلوی ترافیکی در شهر گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: در این شهر در سال ۹۹ تعداد ۸۰۰ مورد اصلاح، بهسازی و نصب مجدد تابلوها و علائم ترافیکی و ۵۰۰ مورد اصلاح و بهسازی تابلوی معابر انجام شده است.


پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات شده در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری گلپایگان اظهار کرد: در سال ۹۹ اصلاح و رنگ آمیزی سرعت‌گیرها در سطح خیابان‌های شهر گلپایگان بیش از ۱۵۰ مورد انجام شده است.

وی افزود: در شهر گلپایگان در سال ۹۹ تعداد ۸۰۰ مورد اصلاح، بهسازی و نصب مجدد تابلوها و علائم ترافیکی و ۵۰۰ مورد اصلاح و بهسازی تابلوی معابر انجام شده است در حالی که سال ۹۸ اصلاح و بهسازی تابلوهای سطح شهر و معابر به ترتیب ۴۰۰ و ۲۰۰ مورد بوده است.

شهردار گلپایگان ادامه داد: سال ۹۹ در زمینه روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات در معابر شهر گلپایگان ۸۰۰ عدد گل میخ و ۲۵۰ عدد بولارد نصب شده است که نسبت به سال ۹۸ با تعداد نصب ۵۰۰ گل میخ و ۱۰۰ عدد بولارد افزایش داشته است.

وی با بیان این که از ۲۸ مصوبه مطرح شده در شورای ترافیک ۲۶ مورد آن اجرا شده است، گفت: سال ۹۹ در واحد حمل و نقل شهرداری گلپایگان ۲۰ هزار و ۲۸۰ مورد معاینه فنی انجام شده در حالی که سال ۹۸ تعداد ۱۵ هزار و ۶۱۵ مورد بوده است.

شکرزاده با بیان این که در شهر گلپایگان ۲۰۸ دستگاه تاکسی مشغول جابجایی مسافران هستند، افزود: این تعداد شامل ۱۴۱ تاکسی گردشی، ۴۲ تاکسی بی‌سیم (۱۳۱) و ۲۵ دستگاه خطی است.

وی با بیان این که تمام تاکسی‌ها از بیمه شخص ثالث برخوردار هستند، گفت: با اجرای طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده سال ۹۹ شش دستگاه تاکسی و فروردین ۱۴۰۰ دو دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی که با توجه به شواهد حدود ۱۰ درصد تاکسی‌ها در شهر گلپایگان فرسوده است.