توسعه و افزایش کیفیت خدمات ارتباطی در استان خوزستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان بر استمرار، توسعه و افزایش کیفیت خدمات ارتباطی و جلوگیری از هرگونه قطع ارتباطات با توجه به شرایط موجود و آغاز سال تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان، علی صالح نساج در نشست شورای اداری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان که در محل مدیریت شعب پست بانک استان برگزار شد با تبریک انتصاب مهرآبادی مدیریت جدید شعب پست بانک استان خوزستان و آرزوی موفقیت برای ایشان، همکاری و تعامل بیشتر بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات با مدیریت جدید شعب پست بانک استان را خواستار شد.

صالح نساج در ادامه این نشست با اشاره به تاکیدات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر تحقق شبکه ملی اطلاعات و طعم شیرین فناوری اطلاعات در زندگی مردم، اهتمام ویژه کلیه مدیران، شرکت مخابرات و کلیه اپراتورهای ارتباطی در برقراری ارتباطات و ارائه خدمات باکیفیت در استان خوزستان را ضروری دانست.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان گفت : بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت توسعه و پیشرفت استان اقدامات زیاد و مهمی انجام داده است و انتظار می رود ادارات تابعه وزارت در استان، شرکت مخابرات و کلیه اپرتورهای ارتباطی عملکرد آن دستگاه را جهت اطلاع رسانی به مردم گزارش کنند.

صالح نساج بر استمرار، توسعه و افزایش کیفیت خدمات  ارتباطی و جلوگیری از هرگونه قطع ارتباطات در شهرها و روستاهای استان و همچنین آغاز سال تحصیلی به منظور استفاده دانش آموزان و دانشجویان از اینترنت پرسرعت تاکید کرد.

نشست  شورای اداری ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب، اداره کل پست، مدیریت ارتباطات زیرساخت، مدیریت شعب پست بانک، شرکت مخابرات منطقه خوزستان با معارفه مدیریت جدید شعب پست بانک استان خوزستان در محل مدیریت شعب پست بانک استان برگزار شد.