توسعه شبکه ارتباطی تلفن همراه در شهرستان جوانرود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به دسترسی اکثر روستاییان به زیرساخت‌های مناسب ارتباطی و استفاده از اینترنت و پوشش مناسب تلفن همراه، بیان کرد: به زودی یک سایت جدید در روستای شش‌بید جوانرود توسط اپراتور ایرانسل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه در حاشیه‌ی بازدید از وضعیت ارتباطی روستاهای شهرستان جوانرود گفت: روستاهای تازه آبادمیرکی و تازه آباد لاباغ هردو روستا از طریق رومینگ همراه اول و ایرانسل با کوه نور پوشش مکالمه دارد.

در ادامه بازدید از روستای فیاد کیکن که دارای پوشش نسل سوم ایرانسل و نسل چهارم همراه اول است، تاکید شد: برای ایجاد دسترسی اکثر روستاییان به زیرساخت‌های مناسب ارتباطی و استفاده از اینترنت و پوشش مناسب تلفن همراه، یک سایت جدید در روستای شش‌بید جوانرود توسط اپراتور ایرانسل، راه اندازی می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه با اشاره به طرح توسعه شبکه همراه اول و ایرانسل تصریح کرد: ‌ پوشش ایرانسل در شهرستان جوانرود از طریق رومینگ مکالمه بر شبکه همراه اول برقرار است و مشکل ترافیک بالای شبکه با مدیریت ارتباطات سیار استان و مدیر منطقه غرب ایرانسل مطرح و بررسی شد.