برقی سازی سیستم حمل و نقل در مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد رضا کلائی در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر، رییس پلیس راهور استان و معاونان شهردار برگزار شد، با طرح این مسائل که برای برخی احداث این حجم تقاطع غیرهمسطح و پل مورد سوال است گفت: مدیریت شهری پروژه های حوزه حمل و نقل و ترافیک را براساس مطالعات طرح جامع حمل و نقل و اسناد بالادستی برنامه ریزی، اولویت بندی و اجرا می کند.

وی با بیان اینکه نمی توان جمعیت 700-800 هزارنفری منطقه دوازده را نادیده گرفت، اظهارکرد: با توجه به این حجم جمعیت نمی توان پروژه تقاطع غیر همسطح آزادگان و خلیج فارس را اجرا نکرد.شاید امروز در این منطقه با مشکل ترافیکی نشویم اما اگر این پروژه ها اجرا نشود درآینده دچار مشکل خواهیم شد لذا با توجه به این موضوع و قول هایی که به مردم داده ایم، موظف هستیم تا این پروژه ها را اجرا کنیم.

شهردار مشهد با تاکید به اینکه برای اجرای پروژه های عمرانی با این حجم نیازمند چند عامل هستیم، خاطرنشان کرد: اولین عامل هماهنگی موجود در میان معاونت های مختلف شهرداری است، زیرا اگر بودجه تامین نشود و مباحث شهرسازی و سایر موارد مورد توجه قرار نگیرد، پروژه ها به سرانجام نمی رسد که خوشبختانه شاهد هماهنگی و همکاری بسیار خوبی میان معاونت ها و در مجموع شورای اداری شهرداری هستیم.

وی افزود: پروژه برقی سازی سیستم حمل و نقل کار کوچکی نیست که شورای شهر طرح داده و آن را مصوب کرده است. ما نیز باورش را در مدیریت شهری ایجاد خواهیم کرد و در همین دوره پروژه برقی سازی سیستم حمل و نقل را آغاز خواهیم کرد.