بکارگیری مشاوران در سامانه مجازی سازی سرورهای اداری

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه بیان کرد: وجود جوانان نخبه و تحصیلکرده در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بسیار جای امیدواری است که این جوانان به‌عنوان مشاوران کارآمد، خدمات تخصصی خود را به دستگاه‌ها ارائه کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه با اشاره به پیشرفت چشم‌گیر تکنولوژی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با ابعاد مختلف از لحاظ امنیت، عملکرد، هزینه‌های خرید و نگهداری، گفت: بکارگیری مشاوران و متخصصان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط دستگاه‌های اجرایی در انجام پروژه‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری ضرورت دارد.

بهنیا افزود: طبق تجربیات و مستندات موجود بکارگیری مشاوران در انجام پروژه‌های سازمانی از هدر رفتن منابع مالی و انسانی جلوگیری می‌کند و همچنین سرعت بخشیدن به انجام پروژه‌ها با کیفیت‌تر می‌شود.

وی تصریح کرد: امروزه اکثر ادارات دولتی با اتکا به نیروهای IT خود اقدام به تهیه نرم‌افزار، سخت‌افزار و تجهیزات امنیتی می‌کنند اما بارها و بارها شاهد مشکلاتی اعم از هدر رفتن منابع مالی، به خطر افتادن امنیت اطلاعات، هزینه‌های مکرر در خرید نرم‌افزار و تجهیزات و خیلی از موارد دیگر در ادارات بوده‌ایم که آنها را متحمل هزینه‌های فراوانی به سبب انتخاب‌های نادرست شده‌اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه بیان کرد: هر پروژه با توجه به ابعاد گسترده خود نیاز به دانش به‌روز و تجربیات کافی دارد تا به سرانجام برسد.

بهنیا در ادامه تاکید کرد: وجود پتانسیل مطلوب و جوانان نخبه و تحصیلکرده در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بسیار جای امیدواری است که این جوانان به‌عنوان مشاوران کارآمد خدمات تخصصی خود را به دستگاه‌ها ارائه کنند.

براساس این گزارش جلسه تخصصی به ریاست شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه و با حضور ویدئوکنفرانسی نماینده سازمان صنعت و معدن و تجارت، نماینده اداره کل بازرسی استان و مدیرسازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان کرمانشاه برگزار شد.