رتبه ممتاز استان قم در پرداخت حق السهم به دفاتر پیشخوان

مدیرکل پست استان قم بر افزایش کیفیت در بخش قبول دفاتر پیشخوان و حفظ مرسولات با ارزش افزوده تاکید نمود و افزود: در رتبه بندی پرداخت حق السهم به دفاتر پیشخوان، پست استان قم در رتبه ممتاز کشوری قرار داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان قم، در جلسه ارزیابی عملکرد دفاتر پیشخوان استان قم درحوزه ارائه خدمات پستی، به بررسی وضعیت عملکرد این دفاتر پرداخته شد.

ابوالفضل باقری منش مدیرکل پست استان در این جلسه خاطرنشان کرد؛ نگاه شرکت ملی پست و اداره کل پست استان قم به دفاتر پیشخوان نگاه مثبتی است و با توجه به اینکه در رتبه بندی پرداخت حق السهم به دفاتر پیشخوان، پست استان قم در رتبه ممتاز کشوری قرار داد لذا همکاری، رعایت قوانین و مقررات پستی در حفظ این رابطه بسیار حائز اهمیت می باشد.

مدیرکل پست استان با اشاره به کارت امتیازی متوازن، نقش مهم شاخص های درآمدی و ضرایب تاثیر گذار در رتبه بندی را بصورت مبسوط توضیح داد.

وی همچنین با تاکید بر افزایش کیفیت، خواستار رفع مشکلات بسته بندی و کاهش بی ترتیبی های پستی از سوی این دفاتر گردید.

در ادامه این نشست باقری منش با تاکید بر اینکه باید دستورالعمل ها و شیوه نامه های پستی به دقت رعایت شوند اذعان داشت: اختلال در مرحله قبول باعث فشار کاری مضاعفی در بخش ارسال می گردد و به علاوه به جهت آسیب دیدگی امانات مردم علاوه بر ایجاد نارضایتی و سلب اعتماد ایشان از پست، رعایت نکردن امانتداری منجر به زیر پاگذاشتن حق الناس است، چرا که ما به عنوان امین مردم، مسئول حفاظت از مرسولات و امانات تحویلی از لحظه تحویل به متصدی پست تا مرحله تحویل به گیرنده هستیم.