بهره‌برداری از هزار میلیارد تومان پروژه تا پایان امسال در کرمانشاه

معاون رئیس ‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، پیگیری وضعیت پروژه‌های عمرانی و تولیدی استان کرمانشاه را از اهداف سفر خود به کرمانشاه دانست و گفت: هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی تا پایان امسال و یا حداکثر سال ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ محمدباقر نوبخت چهارشنبه شب در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگاران، قدردانی از مدیران استان کرمانشاه و پیگیری وضعیت طرح‌های عمرانی و تولیدی را از اهداف این سفر دانست و افزود: تلاش ما این است که تا پایان امسال طرح‌های عمرانی استان را به پایان برسانیم. دراین سفر از پروژه‌های عمرانی استان بازدید می‌کنیم و از نزدیک با وضعیت پیشرفت فیزیکی و روند ساخت آنها آشنا می‌شویم.

نوبخت بهره‌برداری از واحدهای مسکونی ساخته شده ناشی از سیل و همچنین بهره‌برداری از مسکن افراد کم درآمد را از برنامه‌های دیگر این سفر دانست و گفت: در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی موافقت‌نامه ساخت این واحدهای مسکونی را با استاندار کرمانشاه مبادله می‌کنیم.

معاون رئیس ‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه با اشاره به سال جهش تولید، گفت: با توجه به اینکه در سال جهش تولید قرار داریم، طرح‌های ویژه تولیدی داریم که موافقت‌نامه این طرح‌ها را نیز در این سفر با استاندار کرمانشاه مبادله می‌کنیم.

نوبخت افزود: اینکه چند طرح عمرانی و تولیدی برای استان مدنظر است را به صورت جزئی‌تر در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با استقبال استاندار کرمانشاه، معاون اقتصادی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جمعی از مدیران ارشد استان شامگاه چهارشنبه وارد کرمانشاه شد.

همچنین دکتر نوبخت ضمن بازدید از پروژه‌های باغ موزه دفاع مقدس، ورزشگاه شش هزار نفری، تصفیه‌خانه فاضلاب کرمانشاه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و اقتصاد مقاومتی نیز شرکت می‌کند.

همچنین با حضور معاون رئیس جمهور مراسم افتتاحیه ۲۰۴۱ واحد مسکونی بازسازی شده ناشی از سیل در شهرستان هرسین برگزار می‌شود و در ادامه سفر، ضمن بازدید از مرز پرویز خان در آیین کلنگ‌زنی مسکن خانوارهای نیازمند و فاقد سرپناه در گیلانغرب شرکت و از مجموعه فرهنگی و یادمان شهدای گیلانغرب نیز بازدید می‌نماید.