بازدید میدانی و دیدار مردمی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به همراه برخی از مدیران کل استانی ادارات مختلف استان و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جمعی از مردم روستاهای استان دیدار کرد و از نزدیک دغدغه های مردم در زمینه مشکلات ارتباطات اینترنت پر سرعت را شنید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی، محمد فرزاد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی، به همراه برخی از مدیران کل استانی ادارات مختلف استان، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی از فرمانداران و مسئولان شهرهای مختلف با جمعی از مردم روستاهای استان بازدید میدانی کرد و به دیدار چهره به چهره مردمی پرداخت.

محمد فرزاد، در این دیدار با اشاره به برنامه های مختلف اداره کل ICT استان برای بهره مندی تمامی روستاهای استان از اینترنت پر سرعت افزود: ارتباطات همراه پایدار و اینترنت پر سرعت یکی از ضروری ترین نیاز های اساسی روستائیان عزیز در استان بوده که همواره مورد تاکید اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوده و در این راستا همواره پایش و بررسی شهرستان های مختلف استان به صورت مستمر صورت می گیرد.

فرزاد ادامه داد: در روستای کهل شهرستان شبستر نصب دکل از طرف اپراتور ایرانسل انجام شده و نصب تجهیزات بر روی دکل برای استفاده مردم این روستاها از تکنولوژی نسل سوم و چهارم به زودی انجام خواهد یافت. وی به روستای ایوند شهرستان شبستر نیز اشاره کرد که از ارتباطات همراه 2G بهره مند بوده و به محض تامین تجهیزات به تکنولوژی نسل سوم ارتقا خواهد یافت.

فرزاد در ادامه به روستای ایری علیا شهرستان ورزقان اشاره کرد که از ارتباطات همراه 2G برخوردار بوده و به محض تامین تجهیزات به تکنولوژی 3G ارتقا خواهد یافت. مدیر کل ICT استان به روستای استرقان این شهرستان نیز اشاره کرد که فاقد پوشش همراه هست که به اپراتور همراه اول برای احداث دکل ابلاغ شده است.