شهرداری گرمدره به تجهیزات زمستانی مجهز شد

شهردار گرمدره کرج طی خبری اعلام کرد که برای خدمات رسانی مناسب در فصل سرد سال ، مدیریت شهری گرمدره به ماشین آلات و تجهیزات زمستانی از جمله نمک پاش هوشمند، مجهز شده است.

به گزارش خبرنگاری ایرنا عباس دادخواه گفت: خودرو نمک پاش هوشمند با پوشش قرار دهی از عرض ۲ متر تا هشت متر مربع، میزان نمک مصرفی را از پنج گرم تا ۵۰ گرم در هر متر مربع با توجه به دمای هوا، شدت وزش باد و سایر شاخص های مرتبط، اندازه‌گیری و نمک پاشی می‌کند.

وی ادامه داد: این برف روب هوشمند از کنده شدن‌ دریچه‌های فلزی، ابنیه‌ها و تاسیسات مسیر و سرعت گیرهای نصب شده در معابر جلوگیری می کند..

شهردار گرمدره با بیان این که استفاده از فناوری نوین  در نگهداری شهر و ابنیه‌ها، در دراز مدت  موجب صرفه‌جویی و عدم اتلاف انرژی خواهد شد،‌ افزود: همواره در تلاش هستیم تا بتوانیم با بروزرسانی ادوات و تجهیزات در کوتاه ترین زمان خدمات خوبی به شهروندان گرمدره ارائه دهیم.

دادخواه ضمن اعلام آمادگی این شهرداری برای مواجهه با فصل سرما اظهار داشت: شهرداری گرمدره از ابتدای پاییز با تکمیل تجهیزات و انجام برنامه ریزی‌های لازم در تلاش است تا همواره ازحوادث زمستانی جلوگیری کند. اکنون تمام ماشین آلات زمستانی از جمله نمک پاش هوشمند، برف روب ، گریدر و لودر در معابر شهر گرمدره استقرار یافته تا درصورت بارش برف، بتوان فرآیند خدمات رسانی را به خوبی انجام داد.

وی با اشاره به گذر جاده مخصوص کرج از گرمدره اظهار داشت: در زمان بارش برف بخشی از جاده ترانزیتی توسط ماشین آلات شهرداری گرمدره برف روبی می شود. اکنون بسته های ماسه ونمک برای استفاده شهروندان در زمان بارش برف و یخبندان در مکان های عمومی شهر جانمایی شده  و در اختیار مردم قرار گرفته است.

دادخواه در پایان افزود: هماهنگی با ستاد مدیریت بحران و اداره کل هواشناسی استان نیز به صورت مستمر ادامه دارد.