بازدید نماینده شهرستان بویراحمد و سرپرست ارتباطات استان از روستاهای بخش کبگیان

در بازدید نماینده شهرستان بویراحمد و سرپرست اداره کل ارتباطات استان کهگیلویه و بویراحمد از روستاهای بخش کبگیان شهرستان بویراحمد، وضعیت ارتباطی روستاهای این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، در این بازدید که با حضور سید امیررضا عابدینی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان بویراحمد و جمعی از مدیران استانی صورت گرفت، وضعیت آنتن دهی تلفن همراه و پوشش اینترنت پر سرعت در این مناطق ارزیابی شد.

سید امیررضا عابدینی سرپرست اداره کل ارتباطات استان ضمن تشکر از حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا، گفت: خوشبختانه اغلب روستاهای بخش کبگیان از وضعیت ارتباطی خوبی برخوردار هستند و مشکل اینترنت به جز در منطقه گندم کش چیتاب احصاء نشده است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است یک سایت مخابراتی توسط اپراتور دوم از محل اعتبارات وزارت در این منطقه نصب و راه اندازی شود.

وی اضافه کرد: حسب دستور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، طرح اتصال روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت پر سرعت در حال پیگیری و اجرا است و به امید خدا مشکل ارتباطی همه روستاهای بالای بیست خانوار و روستاهای اقماری آنان مرتفع خواهد شد.

در این دیدار مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا نیز با بیان اینکه امروز اینترنت پرسرعت به دغدغه اصلی روستاییان تبدیل شده است، به وابستگی دانش آموزان و همچنین بسیاری از مشاغل در روستاها به فناوری اطلاعات اشاره کرد و خواستار توجه ویژه به مطالبه به حق روستاییان و رفع دغدغه های مردم در این خصوص شد.

وی همچنین تلاش های صورت گرفته توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را زمینه ساز برقراری عدالت ارتباطی و آموزشی و در نتیجه بهبود کیفیت زندگی مردم در روستاها دانست و بر ادامه نهضت اتصال روستاها به اینترنت پرسرعت ابراز امیدواری کرد.