برگزاری جلسه تبریز متخصص در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی

جلسه تبریز متخصص به میزبانی شرکت "آل سات پرداخت" و در محل سالن جلسات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی با حضور محمد فرزاد مدیرکل ICT استان، سعید غریب‌خواجه مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی و جمعی از فعال اکوسیستم فناوری اطلاعات استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی، این نشست با محوریت معرفی شرکت "آل سات پرداخت" و همفکری در مورد راه کارهای پرورش و حفظ نیروی کار متخصص در استان برگزار شد. در ابتدای جلسه محمد فرزاد و سعید غریب خواجه در مورد اهمیت روز افزون دنیای فناوری اطلاعات و لزوم برگزاری چنین نشست هایی سخنرانی کردند و سپس جلسه با معرفی مجموعه "آل سات پرداخت" از سوی حافظی مدیریت شرکت "آل سات پرداخت" ادامه یافت.

در ادامه جلسه فعالان حاضر در رویداد ضمن بررسی و ارائه راه کارها در زمینه بهبود مجموعه "آل سات پرداخت" به صورت پنل گفتگو، به مباحثه در مورد راه کارهای تربیت و حفظ نیروی کار متخصص در استان پرداختند.

در طی این نشست از سوی شرکت "آل سات پرداخت"، لوح های تقدیری به پاس تشکر از حمایت ها و تلاش های محمد فرزاد و غریب خواجه، به ایشان تقدیم شد.

لازم به ذکر است این جلسه، شنبه دهم مهرماه 1400 در سالن جلسات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی برگزار شد.