برگزاری جلسه انسداد موقت ورود نیروی انسانی به شهرداری تبریز

جلسه امروز شورای شهر تبریز با اولویت بررسی موضوع انسداد موقت ورود نیروی انسانی به شهرداری تبریز برگزار شد.

به نقل از ایمنا، طبق دستور جلسه امروز، طرح یک فوریتی اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز با موضوع انسداد موقت ورود نیروی انسانی به شهرداری تبریز به مدت یک ماه بررسی و تصویب شد. روح الله رشیدی، دبیر کمیسیون معماری و شهرسازی در این زمینه با بیان اینکه «جذب نیرو بر اساس شایسته سالاری و آزمون انجام می‌گیرد»، اظهار کرد: پیشنهاد دادیم ورود نیرو به هر نحوی به شهرداری، موقتاً مسدود شود، این طرح در راستای نظام‌مند کردن ورود نیرو به شهرداری اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: پرداخت حقوق و هرگونه حق‌الزحمه به نیروهای جدید متوقف و برنامه ساماندهی و ضوابط جذب نیرو تا یک ماه آینده از سوی شهرداری تدوین و تقدیم شود. علیرضا نوای باغبان، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز، با اشاره به اینکه حراست شهرداری را در این کمسیون اضافه کردیم و اعضای شورا به عنوان ناظر حضور دارند، گفت: باید این موضوعات را در جلسه غیرعلنی بررسی و شهرداری باید در این لایحه ما را کمک کند.

رسول برگی، رئیس شورای شهر تبریز، افزود: کلیات طرح را در این جلسه تصویب کنیم و جزئیات آن در جلسات غیرعلنی چکش کاری شود.

فریدون بابایی اقدم، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر، تصریح کرد: شورای ششم در این راستا قدم‌های خوبی برداشته است، بعضی از نیروها بلا تکلیف هستند و باید برای نیروهای موجود فکری اساسی داشته باشیم. طرح انسداد جذب نیرو در شهرداری به مدت یک ماه با رأی اکثریت اعضای شورا به تصویب رسید و در این مدت در صورت ضرورت جذب افرادی به مجموعه شهرداری با نظر یک جمع انجام خواهد گرفت.