برگزاری مراسم گرامیداشت روز سرباز با تجلیل از سربازان امریه اداره کل ICT استان

با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی از زحمات و تلاش های سربازان امریه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی، همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس آیین تجلیل از سربازان در حال خدمت در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی، با حضور محمد فرزاد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد.

فرزاد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز سرباز، خدمت مقدس سربازی را یک نعمت الهی برشمرد و گفت : دوره خدمت سربازی فرصتی بسیار ارزشمند و مغتنم برای کسب تجربیات برای ادامه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی است که سربازهای اداره کل می توانند از این تجربیات برای سرعت بخشی به پیشرفت های اجتماعی، شغلی و فرهنگی خود در آینده استفاده نمایند.

گفتنی است در انتهای این مراسم تجلیل از تلاش و زحمات سربازان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی با اهداء لوح های سپاس انجام شد.

لازم به ذکر است جلسه فوق در روز پنجشنبه یکم مهرماه سال 1400 در سالن جلسات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی برگزار شد.