برگزاری جلسه هماهنگی برگزاری هرچه بهتر زون فناوری اطلاعات نمایشگاه رینوتکس 2021

با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی، جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری هرچه بهتر زون ارتباطات و فناوری اطلاعات نمایشگاه رینوتکس 2021 و حضور پر رنگ زیرمجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این نمایشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی، جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری هرچه بهتر زون ارتباطات و فناوری اطلاعات نمایشگاه رینوتکس 2021 و حضور پر رنگ زیرمجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این نمایشگاه با حضور محمد فرزاد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی و معاونین و نمایندگان زیرمجموعه های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد.

در این جلسه محمد فرزاد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، با بیان اینکه، نمایشگاه رینوتکس به برندی برای استان آذربایجان شرقی تبدیل شده است و بایستی حداکثر حمایت از برگزاری این نمایشگاه انجام شود، بر تاثیر منفی کرونا در برگزاری همه نمایشگاه ها مخصوصا رینوتکس اشاره کرد. وی ادامه داد: بایستی در تبلیغ و اطلاع رسانی نمایشگاه حداکثر همکاری را با منطقه ویژه ربع رشیدی داشته باشیم.

در ادامه جلسه حامد جمشیدی مدیر گروه فناوری اطلاعات اداره کل ICT استان نیز ضمن توضیحاتی در مورد اهداف برگزاری نمایشگاه، مزایای شرکت در نمایشگاه و آمار شرکت کنندگان در دوره های قبلی را بیان کرد و ادامه داد: نمایشگاه ربع رشیدی در راستای بهبود فضای کسب و کار دانش بنیان و با رویکرد توسعه و تجاری سازی فناوری برگزار می گردد.

لازم به ذکر است، این جلسه روز چهارشنبه مورخه 1400/07/21 برگزار شد.