بررسی وضعیت ارتباطی روستاهای بخش ایوانکی با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از وضعیت ارتباطی روستاهای بخش ایوانکی شهرستان گرمسار از وضعیت مطلوب ارتباطی این بخش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در این سفر که به اتفاق اردشیرمطهری نماینده ی شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی به منظور بازدید از روستاهای شهرستان گرمسار ضمن اشاره به تکمیل پروژه ارتقا تکنولوژی سایت BTS همراه اول روستای احمد آباد گل تپ شهرستان گرمسار برای دسترسی به پهن باند سیار از وضعیت مطلوب ارتباطی در شهرستان گرمسار خبر داد.

وی گفت: دسترسی روستاهای احمد آباد گل تپ و کرک از توابع بخش ایوانکی شهرستان گرمسار و همچنین قسمتی از جاده مواصلاتی ایوانکی – آبسرد در بخش ایوانکی به شبکه ملی اطلاعات و بهبود وضعیت آنتن دهی تلفن همراه با سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شده است .

سید یاسر حسن پور افزود: سایت تلفن همراه روستاهای مذکور از تکنولوژی2G به فناوری 3G/4G ارتقا یافته است تا روستاییان بتوانند به شبکه ملی اطلاعات دسترسی داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد با حمایت ها و تاکیدات مستمر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، تحقق دسترسی اهالی روستاهای محروم کشور به شبکه ملی اطلاعات ، هوشمند سازی مدارس و عدالت آموزشی و همچنین ایجاد دسترسی به خدمات دولت الکترونیک در روستاها همواره از اولویت های وزارت متبوع بوده و همچنان این موضوعات اولویت کاری ما و در حال پیگیری و اجرا است.