تعریض پل زندان اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از آغاز عملیات اجرایی تعریض پل رو به روی زندان دستگرد خبر داد و گفت: برآورد ریالی پروژه حدود ۳۰ میلیارد ریال است.

به گزارش ایمنا، مجید طرفه‌تابان با اشاره به این که هم اکنون ۲۸ پروژه فعال توسط سازمان عمران در حال اجرا است، اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها، احداث پل رو به روی زندان دستگرد است که یک دستگاه پل چهار دهانه با سطح ۷۰۰ مترمربع، دو دهانه ۱۱ متری و دو دهانه ۱۶ متری است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان این که برآورد ریالی اجرای پروژه پل روبروی زندان حدود ۳۰ میلیارد ریال است، گفت: این پروزه پروژه به صورت تیرهای پیش ساخته اجرا می‌شود و دیواره‌سازی این پروژه ۴۸ متر، جدول‌گذاری آن به طول ۴۰۰ متر و آسفالت پروژه یک هزار و ۸۰۰ مترمربع خواهد بود.

وی از پیشرفت ۵۷ درصدی عملیات اجرای پروژه احداث باند شمالی بلوار نظام سپاهان شهر خبر داد و گفت: تاکنون در این پروژه، هفت هزار و ۱۰۰ مترمکعب خاک‌برداری، جدول‌گذاری به طول هفت هزار متر، ۷۰۰ مترمکعب اجرای بتن، بنایی با سنگ لاشه ۷۰۰ مترمکعب، زیر اساس دو هزار و ۷۰۰ مترمکعب و اساس دو هزار و۷۰۰ مترمکعب اجرا شده است.

طرفه افزود: در پروژه احداث باند شمالی بلوار نظام سپاهان شهر ۳۹۰ متر دیوار جدید هم در امتداد خیابان اجرا شده است و با اتمام عملیات زیرسازی و جدول گذاری این پروژه آماده اجرای آسفالت است و مبلغ اولیه پیمان برای اجرای این پروژه حدود ۵۰ میلیارد ریال است.