صدور 110 مجوز دفتر پیشخوان خدمات دولت در نیمه اول سال جاری در استان خراسان رضوی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، از صدور 68 مجوز دفتر پیشخوان خدمات دولت شهری و 42 مجوز دفتر خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی در شش ماهه نخست سال، در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، علی دلگیر، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان، در حاشیه چهل و سومین جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی استان، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و جهت تسریع در عملیات صدور مجوز دفاتر پیشخوان، از ابتدای سال جاری تاکنون، یازده جلسه غیرحضوری به همین منظور برگزار شده است.

وی افزود: در این مدت ، 158 درخواست صدور مجوز در سامانه مربوط به ثبت رسیده، که 110 مورد آن منجر به صدور پروانه شده و مابقی نیز در حال بررسی و تکمیل مدارک هستند. همچنین 24 عملیات تغییرنشانی، 17 عملیات انتقال نام و یک عملیات تجدید پروانه، از طریق سامانه دفاتر پیشخوان به انجام رسیده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی ضمن تأکید بر ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دفاتر پیشخوان دولت و لزوم حفظ کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت آنها، تصریح کرد: الکترونیکی شدن فرایند عملیات پروانه،گامی بزرگ درجهت کاهش مراجعات مردمی و افزایش کیفیت خدمات دهی به متقاضیان را در پی داشته است.