صدور پروانه بهره‌برداری مجتمع پتروشیمی لردگان 

امین صلابت رییس اداره صنایع غیرفلزی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: مجتمع پتروشیمی لردگان با تکمیل واحدهای تولیدی اوره و آمونیاک و رعایت قوانین الزامی تولید، موفق به دریافت پروانه بهره‌برداری شد. عملیات احداث شرکت پتروشیمی لردگان که یکی از شرکت‌های گروه پتروشیمی سرمایه‌گذار ایرانیان است در زمینی با ۱۰۰هکتار در منطقه فلارد از سال ۸۷ آغاز شد.

رییس اداره صنایع غیرفلزی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: تولید این مجتمع اوره و آمونیاک است که ظرفیت تولید سالانه یکهزار و ۷۳ تن اوره و ۶۷۷تن آمونیاک را دارد.
به گزارش ایرنا، شرکت پتروشیمی لردگان یکی از شرکت های تابعه گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان است که در زمینی به مساحت۱۰۰ هکتار در منطقه فلارد و در ۵۵ کیلومتری شهر لردگان و ۲۱۰ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری احداث و تجهیز شده است.

تولید این مجتمع اُوره و آمونیاک خواهد بود و ظرفیت تولید سالانه آن یک میلیون و ۷۳ هزار تن اُوره و ۶۷۷ هزار تن آمونیاک است، که بخش عمده‌ای از آمونیاک تولیدی برای تولید اُوره در داخل مجتمع مصرف می شود و ۷۴ هزار تن به صورت مازاد برای عرضه مستقیم به بازار در نظر گرفته شده است.