شماره ۱۳۰ ماهنامه شهرداریها منتشر شد

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اسمعیل زیارتی نصرآبادی گفت: ماهنامه شهرداریها یکی از منابع علمی و آموزشی معتبر در حوزه مدیریت شهری کشور است که با رویکرد پژوهشی، آموزشی و اطلاع‌رسانی به بررسی مسائل گوناگون شهری می‌پردازد و این شماره از مجله با محوریت "شهر و زنان" در بخش‌های مختلف به بررسی نقش زنان در شهر و جایگاه‌ آنان در مدیریت شهری اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: برخی موضوعات مطرح شده این شماره ماهنامه شامل "واکاوی نقش زنان در شهر"، "فضا، جنسیت و شهروندی"،‌ "شهر پایدار، شهری امن برای زنان"، "بررسی جایگاه زنان در مدیریت شهری" است که تلاش کرده با استفاده از نظر اساتید و متخصصین، برای تحقق بیشتر عدالت جنسیتی، به شهرداری‌ها راهکارهای علمی و عملی پیشنهاد دهد.

وی افزود: نسخه الکترونیکی آن نیز در نشانی http://ssafta.imo.org.ir بارگذاری و قابل دریافت است و علاقه‌مندان می‌توانند ضمن بهره‌گیری از مطالب مجله، در صورت داشتن مقاله، تجربه، گزارش یا مطلب مرتبط به آدرس پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نموده و همچنین با ارایه نظرات و پیشنهادهای سازنده خود، تحریریه را در بهبود مطالب یاری رسانند.