تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج تا پایان سال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شهبازی در بازدید از روند تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج، با اشاره به اهمیت این پروژه برای استان و در سطح ملی، گفت: طی هماهنگی های به عمل آمده مقرر شد که این پروژه تا پایان سال به صورت قطعی به پایان برسد.

نماینده عالی دولت در استان البرز ادامه داد: این پروژه با بیش از ۱۷ کیلومتر طول که توسط و شورای اسلامی شهر کرج در سال های گذشته آغاز شده بود، در این دوره به جد پیگیری شد و همچنین توفیق یافتیم توجه دولت را به این سو معطوف کرده و اعتبارات دولتی را نیز برای این امر جذب کنیم. دولت برخلاف شرایط اقتصادی کشور در خصوص توسعه راه های استان همراهی ویژه ای داشته و مسئولان مربوطه، به خصوص دکتر نوبخت رییس محترم سازمان برنامه و بودجه کشور همراهی بسیار خوبی داشته اند.

وی با اشاره به تاکید و انتظار رییس جمهور محترم مبنی بر ضرورت تسریع در تکمیل این پروژه، افزود: پیشرفت کار قابل قبول است و طی هماهنگی های به عمل آمده مقرر شد که تا پایان سال به صورت قطعی به پایان برسد. برخی گرفتاری های مالی باعث شد که روند امور آن طور که انتظار می رفت، دنبال نشود، ولی همچنان طبق تعهد پیمانکار امید است تا پایان سال شاهد تکمیل پروژه و تا پایان دولت تدبیر و امید شاهد بهره برداری کامل از پروژه باشیم. 

شهبازی ادامه داد: امروز طبق پیگیری های صورت گرفته، سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب اسناد خزانه فردا به بانک ابلاغ می شود و ماه بعد نیز ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص خواهد یافت. شورای اسلامی و شهرداری کرج نیز طبق انتظاری که می رفت، در این دوره با پرهیز از اقدامات شعاری و تبلیغاتی به پروژه های عام المنفعه پرداختند.