نظارت و سنجش عملکرد سازمان‌های شهرداری اصفهان

محمدعلی صرامی اظهار کرد: اداره کل بازرسی شهرداری وظایف متعددی دارد که مهمترین آن بازرسی و نظارت به منظور اطمینان از حسن اجرا و رعایت قوانین و مقررات و دستورالعمل‌های صادره در شهرداری، سازمان‌ها و مناطق است که در این راستا فعالیت‌ها و وظایف متعددی تعریف شده است.

به گزارش ایمنا؛ مدیرکل بازرسی شهرداری اصفهان افزود: مهم‌ترین رکن دیگر در اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و کنترل فعالیت‌هایی است که در بخش‌های مختلف شهرداری انجام می‌شود و این اقدام با بازرسی‌های میدانی ارزیابی می شود. می‌توانیم بر اساس بازرسی‌های میدانی، دوره‌ای یا موردی، عملکرد سازمان‌های شهرداری را مورد سنجش قرار دهیم.

وی با اشاره به ساختار اداره کل بازرسی شهرداری تصریح کرد: این اداره کل از سه اداره بازرسی، اداره رسیدگی به شکایات و اداره نظارت همگانی تشکیل شده است که در اداره بازرسی بر اساس برنامه‌های دوره‌ای، موردی یا مأموریت خاص نسبت به بازرسی از زیرمجموعه‌های شهرداری اقدام می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت اداره نظارت همگانی به عنوان پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان، گفت:اداره پاسخگویی به شکایات، بررسی شکایات واصل شده را انجام می‌دهد و پاسخ واحدهای زیرمجموعه شهرداری را مورد ارزیابی قرار داده سپس به شهروندان منعکس می‌کند. بیشترین هدف این اداره ترغیب و تشویق شهروندان نسبت به نظارت بر عملکرد مجموعه‌های شهرداری است.

مدیرکل بازرسی شهرداری اصفهان در خصوص نحوه ارتباط مردم با اداره کل بازرسی، گفت: راه‌های ارتباط مردم با اداره بازرسی شامل برقراری تماس با شماره تلفن ۱۸۸۸، مراجعه به پرتال شهرداری به نشانی www.isfahan.ir و صفحه مجازی اینستاگرام به آدرس bazresi_ isfahan@ و شماره تلفن ۱۳۷ شهرداری است.