نشست شهرداران استان یزد با حضور معاون عمرانی وزیر کشور در میبد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی نژاد که در نشست شهرداران استان یزد که در میبد سخن می‌گفت، از شهرداران خواست از ظرفیت‌های سازمان همیاری شهرداری‌های استان برای اجرای طرح های عمرانی و همراهی بخش خصوصی برای تقویت زیرساخت‌های شهری بهره گیرند.

جمالی نژاد از هم‌افزایی شهرداران برای اجرای طرح‌های عمرانی و کلنگ زنی و بهره برداری آنها در استان یزد طی هفته دولت سال جاری تقدیر کرد و تلاش شهرداران برای اجرای طرح‌های عمرانی را در شرایط اقتصادی کشور و اعمال تحریم‌های ظالمانه حرکتی در راستای جهش تولید خواند و آن را نشان از عزم راسخ و تلاش شهرداران دانست.

معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به مباحث مطرح شده از سوی شهرداران افزود: این موارد با جدیت از سوی وزارت کشور پیگیری شده و در حال رفع شدن است. از این رو شهرداران با قوت به خدمت بپردارند.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در این سازمان نیز اتفاقات خوبی را شاهد هستیم که از جمله آن می‌توان به پیگیری خودکفایی شهرداری‌ها در قالب لایحه و آماده کردن لایحه دیگری در مورد مالیات بر ارزش افزوده و کمک سازمان به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها اشاره کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ۳۵۰ ماموریت متنوع شهرداری‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در بحث نرم افزاری و قانون‌گذاری لوایح خوبی تنظیم شده است.