میزبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از روسای ستادهای اقامه نماز کشور

گردهمایی سراسری مدیران و کارشناسان ستاد های اقامه نماز کشور به میزبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تاریخ 1400/7/19 بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی، گردهمایی یادشده با حضور سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور ،سیدعلی مهدیان، معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور و حجت الاسلام و المسلمین قلیان، دبیر شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سالن کنفرانس معاونت توسعه منابع وزارت ارتباطات تشکیل شد و مدیران و کارشناسان ستادهای اقامه نماز کشور بصورت ویدئو کنفرانس در جلسه شرکت کردند‌.

در این جلسه سیدعلی مهدیان، معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور، اظهار کرد: در هیات امنای ستاد مصوب شده است که محورها و انتظارات این مجموعه از اسناد بالادستی استخراج و طی نامه‌ای تا پایان هفته به وزرا ارسال شود.

وی ادامه داد: موارد مورد نظر مدیران استانی ستاد در حوزه ساختار سازمانی، برنامه‌های عملکردی و اجرایی و اعتبارات به تناسب در محورها و برنامه‌های هر دستگاه پیش‌بینی شده است.

وی همچنین از تشکیل کار گروهی منتخب از هیات امنای ستاد خبر داد که به منظور بهره گیری از ظرفیت دستگاه‌های آموزشی و علمی همچون دانشگاه تقریب مذاهب، دانشگاه امام صادق(ع)، دانشگاه باقرالعلوم(ع) و مرکز پژوهش حوزه علمیه که مخاطب خاص جوان و نوجوان دارند در راستای به‌روزرسانی و تدوین طرح‌های زبربنایی و مؤثر استفاده کند.

مهدیان ادامه داد: مقرر است در سال‌های آینده طرح های گفته شده به برنامه عملیاتی تبدیل و در توافق‌نامه دستگاه‌ها گنجانده شود.

براساس این گزارش، مهدوی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و رئیس شورای فرهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت متبوع در استان، حجت الاسلام رودبارانی، مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی، حجت الاسلام اناری، مسئول نظارت بر ارزیابی عملکرد ستاد اقامه نماز استان مرکزی، حجت الاسلام غلامی، امام جماعت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و غلامی، دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان  از طریق سامانه ویدئو کنفرانس در این گردهمایی شرکت کردند.