قیمت‌ محصولات تیم‌یار در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها

تیم‌یار با هدف حمایت از سازمان‌های تولیدی، صنعتی و تجاری کشور، سیاست قیمت‌گذاری جدید خود را برای سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.

مجموعه نرم‌افزاری تیم‌یار که بیش از یک دهه است در عرصه طراحی و تولید نرم‌افزارهای متنوع سازمانی به فعالیت خود ادامه می‌دهد، در راستای پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه فعالیت مجموعه‌های تولیدی، صنعتی و بازرگانی کشور، پس از تحقیقات و بررسی‌های گسترده تغییرات عمده‌ای را در روش‌های قیمت‌گذاری محصولات خود اعمال کرد. این تغییرات عموما ضمن کاهش هزینه‌های تجهیز سازمان‌های تولیدی و تجاری کشور به نرم‌افزار ERP تیم‌یار، تیمچه، و بها، تجهیز و آغاز به کار کسب‌و‌کارهای در حال رشد را به این محصولات کاربردی و موثر سازمانی، تسهیل می‌کنند. 

آغاز همکاری تنها با ۱۲ میلیون تومان

به گزارش روابط عمومی تیم‌یار یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مجموعه‌های تولیدی و بازرگانی در مهاجرت از نرم‌افزارهای جزیره‌ای به نرم‌افزارهای یکپارچه ERP، امکان‌سنجی و برآورد عملیاتی فرایند پیاده‌سازی و آغاز به استفاده از نرم‌افزار یکپارچه است. با توجه به هزینه‌های بالای نرم‌افزارهای مدیریت یکپارچه کسب‌و‌کار موجود در بازار، در بسیاری از موارد عامل اقتصاد به‌عنوان مانعی بر سر راه این مهاجرت عمل می‌کند. مجموعه تیم‌یار در سیاست‌های قیمت‌گذاری جدید خود با توجه ویژه به تجهیز و حمایت از کسب‌وکارهای مذکور قیمت پایه نسخه‌ لایسنس دو محصول تیم‌یار استاندارد و تیم‌یار ادونس را به‌ترتیب ۱۲ و ۲۴ میلیون تومان تعیین کرد. بدین‌ترتیب مدیران و تصمیم‌سازان کسب‌وکارهای تولیدی، صنعتی و تجاری کشور ضمن به دست آوردن امکان مهاجرت کم‌هزینه به نرم‌افزارهای ERP، بسته به حجم استفاده و تعداد کاربران مورد نیاز خود، محصولی با قیمتی مناسب و متناسب، در اختیار خواهند داشت و هم‌زمان با توسعه تعداد کاربران خود از تخفیفات ویژه و منحصربه‌فردی برخوردار خواهند شد.     

تیم‌یار ابری ارزان‌تر از ۱۳۹۹

قیمت‌های نسخه نرم‌افزار ابری ERP استاندارد و ادونس تیم‌یار با کاهش متوسط قیمتی ۳۰ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۹ اعلام شد. دلیل این کاهش قیمت ضریب نفوذ روبه‌رشد خدمات ابری در جهان و به تبع آن ایران، و استقبال و نیاز گسترده کسب‌وکارهای تجاری و صنعتی کشورمان از خدمات مذکور است. بدین‌ترتیب راهبران این کسب‌وکارها قادر خواهند بود با هزینه‌هایی به‌نسبت پایین‌تر از سال گذشته از خدمات ابری تیم‌یار استفاده کنند. 

تیم‌یار استاندارد با خدمات و امکاناتی متنوع‌تر از ۱۳۹۹

با توجه به بررسی‌ها و کارشناسی‌های انجام شده، دو ماژول نگهداری و تعمیرات (نت) و پایش نیز از سال جدید در نسخه‌ استاندارد ERP تیم‌یار لایسنس و ابری ارایه خواهد شد. 

 

 توسعه مدیریت هوشمند یکپارچه کسب و کار