برقراری ارتباط آنلاین بین شهرداری تهران و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

به گزارش روابط عمومی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، طی جلسه ای در سالن دفتر مدیریت سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران و با حضور تعدادی از مسئولین امر، تست ارتباط الکترونیکی فی ما بین شهرداری تهران و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برقرار شد.

در پی اجرای تفاهم نامه همکاری مشترک میان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و شهرداری تهران که با حضور ذبیح‌الله خداییان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و پیروز حناچی شهردار تهران با هدف اجرای طرح کاداستر (حدنگاری) به امضا رسید، تست اولیه ارتباط آنلاین بین شهرداری تهران و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور انجام شد .

محمدزاده ضمن رونمایی از ارتباط آنلاین فی مابین شهرداری تهران و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در این ارتباط آنلاین که بر اساس بندهای تفاهم نامه صورت گرفته است از این پس می توان در امور اخذ سند تک برگی شهرداری، اخذ مفاصا حساب در دفتر اسناد رسمی برای املاک مسکونی، شهروندان بدون مراجعه به شهرداری تهران اقدام شود.

وی افزود: ارائه خدمات غیر حضوری و تسریع در امور شهروندان در چند دفتر خانه منتخب سازمان ثبت به صورت آزمایش آغاز و پس از طی مراحل اولیه به صورت عمومی از این اقدامات رو نمایی خواهد شد .