افتتاح اولین باجه بانکی پست بانک در نقطه صفر مرزی باشماق مریوان

باحضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مسئولین پست بانک ایران، باجه خدمات بانکی روستای باشماق مریوان به عنوان اولین باجه بانکی پست بانک در نقطه صفر مرزی، افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات ضمن ارتباط تصویری بر بستر شبکه اینترنت با روستای باشماق مریوان، به طور نمادین پیوستن این روستا و نقطه صفر مرزی کردستان به شبکه بانکی کشور را افتتاح کرد.

در این مراسم، حسین واحدی، مدیریت شعب پست بانک استان کردستان افتتاح این باجه را گامی مهم در تسهیل مبادلات بانکی در نقطه صفر مرزی کردستان دانست و گفت: خوشبختانه با اقدامات مهمی که در زمینه توسعه زیرساخت های ارتباطی نقاط روستایی استان انجام گرفت، پیوستن این مناطق به شبکه بانکی کشور تسهیل و تسریع شده که امری مهم در زمینه بهره مندی مناطق روستایی از خدمات بانکی محسوب می شود.

وی افزود : با حمایت های وزارت ارتباطات، پست بانک کردستان با پرداخت بیش از 138 میلیارد تومان تسهیلات، جز سه بانک برتر استان در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و همچنین اولین بانک کردستان در حوزه تسهیلات مربوط به کسب و کارهای نوپا به شمار می آید.