استاندار تهران اعلام کرد: مولدسازی اموال دستگاه‌ها؛ فرصتی برای اجرای پروژه‌های عمرانی

استاندار تهران با اشاره به لزوم وحدت و همدلی مسئولان، بر استفاده از فرصت مولدسازی اموال دستگاه‌ها جهت اجرای پروژه‌های عمرانی تأکید کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی با اشاره به شکست آمریکا در سازمان ملل در مقابله با ایران اظهار داشت: همه مردم دیدند که آمریکا در شورای امنیت با انزوا مواجه شد و اعلام کرد که به تنهایی قصد تحریم ایران را دارد. در این شرایط ما باید به طور ویژه‌ای در اجرای برنامه‌ها تلاش کنیم.

استاندار تهران تصریح کرد: بایستی فاصله خود را با مردم به حداقل برسانیم و هر خدمتی را که می‌تواند گشایشی در ابعاد مختلف در زندگی مردم فراهم کند، در اولویت اقدامات قرار دهیم. از هر نوع تفرقه پرهیز کنیم و اگر میان برخی دستگاه‌ها اختلافی وجود دارد، آن را از مسیر قانونی مراجعه به استانداری برطرف سازند.

محسنی بندپی همچنین افزود: قانون بودجه سال ۱۳۹۹ فرصتی برای فروش اموال مازاد و مولدسازی این اموال به ما داده است و در این شرایط سخت باید با این اقدام اعتبارات لازم را برای اجرای پروژه‌ها تأمین سازیم و به این ترتیب شرایطی فراهم کنیم که مردم از ما راضی باشند.