نگاه ما به سازمان فاوا به عنوان یک سازمان پیشرو

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد گفت: نگاه ما به فاوا، سازمانی پیشرو، مستعد، با استعداد و توانمند است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، حسن کریمدادی در بازدید از سازمان فاوا شهرداری مشهد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره دلاورمردان و دلیر زنانی که با دست خالی و بدون تجهیزات جنگی مناسب در برابر هجوم بی‌رحمانه و ناجوانمردانه کشور متجاوز ایستادگی کردند، به روح بلند حضرت امام خمینی(ره) و شهدای مدافع انقلاب و ملت درود فرستاد. وی اظهار کرد: بنده در چهار سالی که در بدنه شهرداری حضور داشتم خاطرات خوبی از سازمان فاوا در ذهن دارم.

وی ادامه داد: اگر ما بتوانیم سامانه هایی که در حال حاضر در دست داریم را توسعه دهیم، بسیار خوب است. ما باید بتوانیم اقدامات خود را عملیاتی کنیم‌.

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد بیان کرد: ما در حوزه خدمات شهری به شعاری که در دوره انتخابات داده ایم پایبند بوده و در حال عملیاتی کردن آن هستیم.

کریمدادی تاکید کرد: یکی از حرف هایی که ما به مردم زده ایم این بود که ما همواره به دنبال شهر هوشمند هستیم. اگر بتوانیم در حوزه خدمات شهری مانند آتش نشانی سامانه های خوبی را توسعه دهیم، بسیار حائز اهمیت است.

وی عنوان کرد: ما در برنامه میان مدت چهار ساله خود به دنبال آن هستیم که تمامی سازمان های خدمات شهری باید هوشمند شوند و این امر به طور کامل تا سال دوم این دوره محقق شود.

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد اضافه کرد: بحث هوشمند سازی باید در تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی و آبیاری فضای سبز به خوبی لحاظ شود.

کریمدادی اضافه کرد: ما در شهر امام رضا (ع) امکانات هوشمندسازی را داریم. ما نتوانستیم از ظرفیت جوانان خود استفاده کنیم باید از توان آنان نهایت بهره را در بحث هوشمندسازی ببریم.

وی خاطرنشان کرد: نگاه ما به فاوا، سازمانی پیشرو، مستعد، با استعداد و توانمند است.‌ ما در پیشبرد اهدافتان پشتیبان شما هستیم. سازمان فاوا دریای علم است و مجموعه شهر باید از آن بهره ببرد؛ بنده از زحمات این سازمان صمیمانه قدردانی می‌کنم و از آنجا که همواره به جوانان اعتقاد دارم در حمایت از پروژه‌های این سازمان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

گفتنی است در این جلسه محمدجواد رجائیان مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد به گزارشی در خصوص اعم اقدامات این سازمان در طول چند سال گذشته پرداخت.