پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی توسط پست‌بانک استان

مدیریت شعب استان از پرداخت 520 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و کم برخوردار توسط باجه‌های مستقل پست‌بانک خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین، حمید مصلحی مدیریت شعب پست‌بانک استان به پرداخت تسهیلات ایجاد اشتغال پایدار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر  تسهیلات برای ۴۸۰ طرح با 520 میلیارد ریال اعتبار توسط باجه‌های مستقل پست بانک در مناطق روستایی و کم برخوردار پرداخت شد  که زمینه اشتغال ۹۳۵ نفر را فراهم کرد.

مصلحی افزود: پست بانک استان با دارا بودن شش شعبه و ۷۸ باجه بانکی روستایی نقش بسزایی در تحقق اهداف و برنامه های تدوین شده دارد و به‌منظور توسعه بانکداری الکترونیکی و مشتریان این حوزه از توانمندی‌ها و قابلیت‌های بانکداری دیجیتال بهره‌مند شده‌اند و از مجموع ۵۹ دستگاه خودپرداز ۹۰ درصد آن در باجه‌های روستایی استان نصب‌شده است و مبلغ تراکنش دستگاه‌ها نسبت به سال گذشته ۹۸ درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش کاربران موبایل بانک و اینترنت بانک نسبت به ابتدای سال ۹۹ شاهد رشد ۷۷ درصدی اینترنت بانک بوده‌ایم همچنین در تحقق کامل اهداف سپرده‌ای استان سالهای 99 و 1400 با رشد ۱۵۵ درصدی منابع و افزایش مصارف بانک به میزان ۱۲۴ درصد مواجه بوده است.

مصلحی تصریح کرد: در جشنواره شهید رجایی مدیریت پست‌بانک استان به‌عنوان دستگاه اجرایی نمونه و برتر برگزیده شد و همچنین کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد و دریافت لوح تقدیراز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال گذشته از مهم ترین موفقیت های این بانک در میان بانک های استان بوده است.