پست مردمی ترین دستگاه ارتباطی استان سمنان

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در بازید از باجه مرکزی پست استان از این نهاد به عنوان مردمی ترین دستگاه در حوزه ی ارتباطات استان یاد کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سید یاسر حسن پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نام‌گذاری روز نهم اکتبر مقارن با هفدهم مهرماه سال جاری به عنوان روز جهانی پست بیانگر نگاهی ژرف به صنعت پست به عنوان یکی از قدیمی‌ترین نهادهای بشری و اولین سازمان ارتباطی جهانی است.

حسن پور با بیان اینکه نیروی انسانی ساختار اصلی صنعت پست را تشکیل می دهد و اعتماد مردم بـه کارکنان پست، پشتوانه محکم این نهاد محسوب می شودگفت: بی‌ شک اهمیت وجود پست در سطح جامعه و نقش مهم آن در بهره وری ملی و رشد اقتصادی بر هیچکس پوشیده نیست..

حسن پور با بیان اینکه درحوزه ی کارهای پستی باید اطلاع رسانی های بیشتری انجام شود عنوان کرد: درحال حاضر 8 اداره پست درسطح استان و 17 واحد پستی دولتی ، 73دفتر خدمات ارتباطی ، 73دفتر ICT روستایی و76 نمایندگی روستایی درزیر مجموعه اداره کل پست استان فعالیت می کنند که مجموع آنها 239 واحد پستی است.

در پایان ضمن تبریک روز جهانی پست از زحمات تمامی تلاشگران این عرصه به ویژه در ایام شیوع کرونا و افزایش شدید حجم مبادلات پستی و زحمات تلاشگران این عرصه که در توسعه و شکوفایی صنعت پست کشور نقش ارزنده‌ای را ایفا می‌کنند قدردانی کرده و گفت: در راستای ارتقا بهره وری این حوزه همکاری نزدیک با اداره کل پست استان امری ضروری است.