مشکل شهرهای مجاور تهران برای اتصال به پایتخت

سخنگوی شورای اسلامی استان تهران گفت: شهرستان‌های مجاور در مکان‌های اتصال با تهران دچار مشکل هستند که در این خصوص با تعامل و همکاری شورای استان چند پروژه تعریف شده است.

به گزارش ایمنا، بهزاد درخشان ظهر در نشست خبری که در محل ساختمان شورای استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: شورای فرادست، متشکل از اعضای ۱۶ شهرستان استان تهران بوده و تعداد اعضای شورای اسلامی شهر و روستای این استان ۱۵۷۵ نفر است.

وی با اشاره به اقدامات شده در شورای استان تهران افزود: در این مدت شورای استان تهران تفاهمنامه‌های متعددی از جمله با یونسکو، سازمان پدافند غیرعامل و انجمن نظام روانشناسی امضا کرده و نشست‌های متعدد با معاونت‌های وزارتخانه‌ها در این دوره برگزار شده است.

سخنگوی شورای اسلامی استان تهران با اشاره به پروژه‌های ترافیکی استان گفت: در مکان‌های اتصال شهرهای مجاور با تهران دچار مشکل هستیم که در این خصوص با تعامل و همکاری شورای استان چند پروژه تعریف شده که در حال حاضر سه راه کرمان خودرو ورودی شهریار وضعیت مناسب‌تری پیدا کرده است.

وی درباره پروژه سه راه شهریار توضیح داد: این پروژه خوب انجام شده و ۱۵ میلیارد طلب دارد و شورای شهر تهران هنوز سهمش را پرداخت نکرده است.