ارائه خدمات ارتباطی مطلوب در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان از خدمات ارتباطی مطلوب و با کیفیت به زائرین اربعین حسینی (ع) با پوشش کامل ارتباطی در کلیه مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی شلمچه و چذابه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان، علی صالح نساج مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اعلام ستاد اربعین استان به منظور حضور زائرین اربعین حسینی در مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی شلمچه و چذابه افزود: در راستای ارائه خدمات ارتباطی مطلوب به زائرین اربعین حسینی کلیه تدابیر و تمهیدات لازم در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط ادارات تابعه وزارت در استان، شرکت مخابرات منطقه خوزستان و کلیه اپراتورهای تلفن همراه اتخاذ شد.

صالح نساج گفت : با توجه به اینکه پیاده روی اربعین حسینی یکی از رویدادهای مهم مذهبی است، حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات همچون سال های گذشته و بر اساس مسئولیت های اجتماعی خود برای تامین شبکه ارتباطی با کیفیت و مطلوب برای زوار اربعین حسینی اقدمات موثری در این مناطق مرزی انجام داده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان با اشاره به توسعه ارتباطات زیرساختی اظهار امیدواری کرد: با تدابیر صورت گرفته تمامی مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی شلمچه و چذابه از شبکه فیبرنوری توسط شرکت ارتباطات زیرساخت و مخابرات منطقه خوزستان برخوردار می باشد.

بر اساس این گزارش از سال ۹۰ حرکت عظیم پیاده روی اربعین از مرز های چذابه و شلمچه به سمت کشور عراق در خوزستان آغاز شده است و هر ساله هزاران نفر در این مراسم شرکت می کنند.