تامین روشنایی شهر قدس با نصب و راه اندازی برج های نوری

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، رضا غزاله گفت: تامین مناسب و مطلوب روشنایی خیابان ها موجب ارتقای ضریب امنیت و کاهش جرائم در فضاهای شهری، احساس امنیت و آرامش در جامعه و افزایش قدرت دید رانندگان و عابران پیاده می شود.

وی افزود: اداره سیما و منظر شهرداری قدس در راستای تحقق شاخص های یادشده، از آغاز سال جاری طرح اصلاح روشنایی معابر و بوستان های سطح شهر را در دستور کار قرار داده و در این مدت سیستم روشنایی بسیاری از معابر و بوستان های سطح شهر ساماندهی شده است.

رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری قدس با بیان اینکه اصلاح روشنایی سطح شهر و بوستان ها با روند مطلوبی ادامه دارد، بیان کرد: از آغاز سال جاری که مسئولیت ساماندهی روشنایی بوستان ها و فضاهای شهری به اداره سیما و منظر شهری محول گردید، اقدامات متعددی در این راستا اجرایی شده است. به طوری که تاکنون بسیاری از بوستان ها، میادین، بلوارها و لچکی های سطح شهر شاهد اصلاح و تقویت روشنایی با استفاده از برج های نوری و پایه های چراغ بودند که این روند در فضاهای باقیمانده نیز استمرار خواهد یافت

غزاله در تشریح آخرین اقدامات انجام شده در قالب این طرح گفت: در ادامه روند اصلاح روشنایی های معابر و بوستان های سطح شهر، نصب و روشنایی برج های نوری در شهرک ابریشم، بلوار ۴۵ متری انقلاب، میدان چیتگر، بوستان سبزه الماس و بوستان ارغوان اجرایی شد.

وی در ادامه به رفع خاموشی بوستان های شکوفه، سعدی، گل بنفشه، شهید مدنی و کابل کشی هوایی و‌ رفع خاموشی بلوار تولیدگران نیز که توسط اداره سیما و منظر شهری شهرداری قدس انجام گردید، اشاره کرد.