صدور پروانه فعالیت رانندگان حمل و نقل عمومی بر پایه QR code

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، سیدسعید حسینی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری مرکز استان از نهایی شدن صدور کارت هوشمند فعالیت ناوگان حمل و نقل درون شهری خبر داد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدا به دنبال هوشمندسازی صدور پروانه بوده ایم گفت: از جمله اقدامات شاخص در گام اول این حوزه ارائه پیشنهاد و فراخوان تولید نرم افزار بومی صدور پروانه فعالیت آنلاین بوده که با حمایت مجموعه مدیریت شهری و تلاش شبانه روزی مجموعه سازمان حمل و نقل بار و مسافر این ایده و پیشنهاد به مرحله تولید توسط مهندسین بومی رسیده و برای اولین بار در مرکز استان استفاده شده است. در واقع این مجموعه با حذف دفترچه کار کاغذی از هدر رفت و اسراف کاغذ جلوگیری و کارت های هوشمند پروانه فعالیت رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بر پایه QR code صادر می شود.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری با اعلام اینکه صدور کارت هوشمند تنها گام اول این چرخه می باشد، از نهایی شدن گام های بعدی این فعالیت در آینده ای نزدیک خبر داد. حسینی در بازدید از جایگاه CNG تحت نظارت این سازمان در کمربندی شرقی و صفر آباد مشکلات پیش روی این جایگاه را مورد بررسی قرارداد و با بیان اینکه این جایگاه‌ها سهم بسزایی در تأمین سوخت خودروهای گازسوز مرکز استان دارد از همت و تلاش تمامی مجموعه سازمان و شرکت‌های بهره‌بردار جهت خدمات‌دهی هرچه بهتر به شهروندان قدردانی کرد.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما باید تمامی تعمیرات پیشگیرانه و دوره‌ای قبل از متوقف شدن جایگاه‌ها و بروز اشکال صورت گرفته و از آسیب‌های جدی به قسمت‌های اصلی و پرهزینه جلوگیری شود.