مهلت سه ماهه فعالیت به دفاتر ICT روستایی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از مهلت سه ماهه به دفاتر ICT روستایی برای اخذ مجوز دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات وفناروی اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام این خبر گفت: توسعه دفاتر ICT روستایی ملزم به کسب مجوز جدید است، به عبارتی با اخذ مجوز جدید دفاتر روستایی می توانند کلیه خدمات واگذار شده را ارائه کنند.

وی اضافه کرد: با حمایت دولت و تبدیل وضعیت دفاترICT روستایی، این دفاتر به بالغ بر 150 خدمت شناسه دار ملی دسترسی پیدا می کنند که خود باعث رونق کسب وکار این حوزه و کاهش هزینه ارائه خدمات برای روستائیان شده است.

رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان اضافه کرد: در این راستا دفاتر روستایی سه ماه فرصت دارند تا با حداقل مدرک تحصیلی، برای اخذ مجوز پروانه دفاتر ارتباطات وفناوری اطلاعات (ICT) روستایی اقدام نمایند تا از بسته شدن دفتر جلوگیری شود، در غیر این صورت اگر درخواستی ظرف مدت مذکور ثبت نگردد منجر به منحل شدن آن دفتر می شود.

وی اضافه کرد: از این رو متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس الکترونیکی https://sso.cra.ir/Account/Login و قسمت ثبت درخواست مدارک، درخواست های خود را ثبت کرده و پس از بررسی و تایید مراجع مربوطه از خدمات دفاتر بهره مند شوند.