ثبت تخلفات کرونایی در سامانه شهربین و با تلفن ۱۳۷ در یزد

به گزارش ایسنا، سی و دومین جلسه ستاد شهرستانی مقابله با بیماری کرونا در یزد در خصوص ارائه راهکار مناسب به مردم برای اطلاع رسانی موارد تخلف در زمینه رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی به ریاست «سید محمد رستگاری» فرماندار یزد و با حضور «حمید رضاقمی» رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد، معاون برنامه‌ریزی شهرداری، عوامل طرح شهر بین و سرپرست فاوای شهرداری در فرمانداری یزد برگزار شد.
در این نشست مقرر شد به منظور اطلاع رسانی و آگاهی

مردم برای ثبت تخلفات در سامانه شهربین و تماس تلفنی با شماره ۱۳۷ از سوی شهرداری یزد با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی، اجتماعی شهرداری از ظرفیت تمام بیلبوردها و محل‌های اطلاع رسانی در اختیار استفاده کنند.

همچنین شماره تلفن نرم افزار اعلام شده از طرف شهرداری در خصوص اعلام موارد تخلف رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، اخذ نشدن کد رهگیری، رعایت نشدن فاصله گذاری اجتماعی، استفاده نکردن از ماسک توسط متصدیان مشاغل، کارمندان دولت، مشتریان و ارباب رجوع در ادارات، رعایت نکردن تعطیلی مغازها و غیره را به نحو مطلوب از طریق رادیو و تلویزیون در زمان‌های مناسب به مردم اطلاع رسانی می شود.

شهرداری یزد نیز موظف شد با همکاری و هماهنگی فرمانداری نسبت به آماده‌سازی و تعریف مراحل لازم برای دریافت تخلفات ثبت وارسال به تیم گشت مشترک و نیز ارائه بازخورد اقدامات به افراد ارائه دهنده تخلف اقدام به عمل آورد.

سامانه شهربین شهردای یزد از طریق فضای مجازی قالب دانلود و در دسترس تمام شهروندان است.