پاسخگویی به 1624 شکایت و درخواست ثبت شده در سامانه‌های ارتباط مردمی پست استان اردبیل

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از ثبت 1624 شکایت در سامانه‌های رسیدگی به شکایات و درخواست‌های پست استان در نیمه اول سال 1400 و پاسخگویی به صد در صد موارد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، بهروز رزمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، از ثبت 1624 شکایت در سامانه رسیدگی به شکایات و درخواست‌های پست استان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده، تمامی 1624 شکایت ثبت شده در نیمه اول سال توسط اداره کل پست بررسی شده و به همه موارد پاسخ داده شده است.
وی افزود: تمامی درخواست‌های ثبت شده شکایت نبوده بلکه بیشتر آن‌ها درخواست اطلاعات و پیگیری بوده است. از میان 1624 درخواست ثبت شده، 1586 مورد مربوط به سامانه EOP پست، 24 مورد مربوط به سامانه 195 و 14 مورد مربوط به سامانه بازرسی کشور می‌باشد.
رزمی گفت: با توجه به افزایش حجم مبادلات پستی در دوران شیوع ویروس کرونا، تعداد شکایات و درخواست‌ها در این حوزه افزایش یافت که با نظارت مستمر سامانه‌های مذکور، موارد ثبت شده مورد بررسی قرار گرفت و پاسخگویی به همه موارد انجام شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: سامانه‌ 195 یا سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سامانه بازرسی کل کشور، سامانه سامد و سامانه پاسخگویی به شکایات و درخواست‌های شرکت ملی پست به نشانی eop.post.ir، در دسترس مردم استان است تا هرگونه درخواست یا شکایات احتمالی را گزارش دهند.