رضایت بخش بودن عملکرد همکاران پست استان در دوران کرونا

باقری منش مدیرکل پست استان: عملکرد همکاران پست استان در طول دوره سخت و طاقت فرسای کرونا رضایت بخش بوده است، چرا که با تلاش و همت شبانه روزی و بدون تعطیلی توانسته ایم رضایت شهروندان را جلب نماییم و کسب این رضایتمندی با عنایت خداوند متعال و یاری همکاران پست استان محقق گردیده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان قم، همزمان با روز جهانی پست، جواد غلام پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه معاون و دیگر مسئولین آن اداره کل در سالن جلسات اداره کل پست استان قم حضور یافت.

در این دیدار ابوالفضل باقری منش مدیرکل پست استان با اشاره به آمار ماه گذشته اذعان نمود پست استان در شهریور ماه افزایش درآمد قابل توجهی نسبت به ماه های قبل داشته است و امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته این روند رو به رشد استمرار داشته باشد.

باقری منش در ادامه عملکرد پست استان قم در تعامل با دفاتر پیشخوان دولت را مثبت ارزیابی کرد.
مدیرکل پست استان قم بیان نمود: از ابتدای شیوع کرونا پست استان افزایش ترافیک پستی بی سابقه ای در قبول امانات و بسته های اینترنتی داشته است و این رشد باعث افزایش فشارکاری خصوصاً در بخش ارسال و نامه رسانی شده است، که شرکت ملی پست به همین منظور مساعده ای  برای نامه رسانان در نظر گرفته است که با توجه به عملکرد پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: عملکرد همکاران پست استان در طول این دوره سخت و طاقت فرسا، رضایت بخش بوده است، چرا که با تلاش و همت شبانه روزی و بدون تعطیلی توانسته ایم رضایت شهروندان را جلب نماییم و کسب این رضایتمندی با عنایت خداوند متعال و یاری همکاران پست استان محقق گردیده است.

در ادامه غلام پور هدف از حضور مدیران اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در اداره کل پست استان را تبریک به مناسبت روز جهانی پست و قدردانی از زحمات آن مجموعه دانست و عنوان نمود: زحمات و خدمات کارکنان پست آنطور که باید بیشتر دیده شود و به همین دلیل روز جهانی پست فرصت خوبی است تا از خدمات صادقانه این مجموعه تقدیر و شرایط برای آن مجموعه و کارکنان پرتلاش آن بهتر شود.

در پایان غلام پور با اهدای لوح تقدیر به مدیریت و تعدادی از نیروهای انسانی پست استان از زحمات ایشان تقدیر و تشکر نمود.